Sommerferie!

>> fredag 12. juni 2009

Gårsdagens angstanfall ga seg ikke med det første. Faktisk varte det natta over og var det første jeg våknet til - så jeg ble fint nødt til å sette av en times tid på morgenen til litt ekstrapugging. Parasittologien hadde jeg så og si gitt opp å prøve å huske, så da konsentrerte jeg meg kun om bakteriologi og virologi. Pulsen roet seg noe. Heldigvis.

Ironien i det hele; parasittologien var den delen jeg synes var lettest. Den delen ble faktisk unnagjort på et kvarter. Virologien derimot. DØ!! Deler av bakteriologien også.. Uansett så krevde eksamenen bare halvannen time av dagen min, og etter innlevering og flukt fra eksamenslokalet (aka katakomben, vi satt i kjellern på Håndverkern) var den glemt. Og den skal forbli glemt. Inntil sensur. Så skal jeg reagere. Også skal jeg glemme den igjen. Helt til høsten igjen..hvor jeg skal ha samme tema på nytt, bare med litt ekstra pensum (oh joy).

Oversiktskart med fargekoder og rare latinske navn er tatt ned fra veggen (nærmest i blinde, for jeg trenger ikke å vite hva jeg har svart feil på..), og i morgen (eller i løpet av helgen) er det på tide å rydde i leiligheten. Jeg har det skjeve tårnet i Pisa med oppvask og hybelkaniner på størrelsen med en schäfer. Dessuten skal det ommøbleres litt. Pluss at det er på tide med en IKEA-tur snart.

Men jeg glemmer nesten det viktigste; JEG HAR SOMMERFERIE!!
(Bortsett fra at det blir en del jobbings.. med jobbings gir grunker.. masse grunker)

1 kommentarer:

Kristin 12. juni 2009 kl. 12:03  

Hurra for deg som ferie har nå, ja deg vil vi gratulere!!

er for øvrig heeelt enig i at man ikke skal bruke tid på å finne ut hva det var man eventuelt svarte feil på eksamen. Len deg tilbake, les en god bok og ikke tenk på det før sensuren kommer!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP