Angstangstangstangst!!

>> onsdag 10. juni 2009

Den måtte jo komme..! Angsten. Det gjør den jo alltid..
Det er altfor mange parasitter! Jeg har ikke, og klarer heller ikke å få, oversikt! Tviler på at det holder at jeg kan hovedgruppene. Fankern. Hvem går på hva, hva slags skade, livssyklus, immunitet, overvintring? Latinske navn = ...? Hva er det norske navnet..?!
Aaaaaltfor mange nematoder - strongylida, trichostrongyloidea, metastrong---ææææh!
Jeg kan skogflått. Ixodes ricinus. Og husflått, Rhipicephalus sanguineus. Det er ikke nok. Lus. Jeg kan lus. Blodlus og pelslus..jepp. Og lopper..der er det bare to som jeg skal kunne, katteloppe og fugleloppe.
Det er tovinger, cestoder, trematoder og nematoder jeg sliter med.

Tør jeg satse på at jeg plutselig husker svarene når jeg ser oppgavene i morgen..?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP