Altfor mye inni hodet..

>> tirsdag 31. mars 2009

Sitter i dette øyeblikk på Blindern i håp om å få lest litt - eksamen om fire dager, skrekk og gru. Men det viser seg å være vanskelig å få gjort noe som helst når hodet er stappet med andre ting. Ting som jeg skal liste opp nå i håp om å få tømt tankene litt..

- Fikk studentbolig, på Bjølsen. Fint, check!
- Hentet nøklene i dag. Check!
- Var oppe og kikket på hybelen. Deler visst bad og kjøkken med en person. Tror denne personen er gutt.. okaj, vil egentlig ha eget bad, men det er i det minste et sted å bo. Check!
- Flytting er bestemt. Check!
- Mesteparten av tingene flyttes palmesøndag - da har jeg tid til å pakke fredag og lørdag etter jobb, selv om det kan ta hele natta.
- Resten, inkludert møblene, flyttes skjærtorsdag.
- Så er det hjem til en velfortjent påskeferie - i hvertfall det som er igjen av den.

*sukk*

Vet ikke om det hjalp, men jeg får komme meg tilbake til notatene.. :(

Oppdatert:
Ehm, ja, burde kanskje nevne at det viste seg at jeg måtte flytte ut av leiligheten på grunn av dette med bytting av rør på badet - som viste seg å ta en måned å fikse. Dritt å måtte flytte (hater det), men jeg kommer i hvertfall til et sted hvor jeg sparer over 1000 kroner per måned. Og det er jo positivt..

2 kommentarer:

Anonym 31. mars 2009 kl. 17:24  

Bjølsen er jo ikke så verst! Og da blir vi kanskje buss-buddies også, om du tar 54-bussen iblant. Velkommen til nabolaget til nabolaget! :)

Malene 31. mars 2009 kl. 19:04  

Neida, Bjølsen var jo den studentbyen jeg helst ville til - og som jeg har hørt har ganske god standard - så jeg er fornøyd jeg :)

Kommer nok til å ta 54-bussen en gang i blant, ja :) Blir nok den jeg bruker for å komme meg til og fra jobb - muligens til skolen også, men tror 20-bussen er bedre akkurat der..

Takker takker! :D

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP