En god..nei vent, dårlig morgen..

>> lørdag 21. mars 2009

Det er rart hvordan noe kan forandres i løpet av sekunder. For første gang på lenge våknet jeg før vekkerklokka ringte - ferdig uthvilt. Jeg var strålende fornøyd! Slumring var unødvendig, og jeg ville få god tid på meg før jeg skulle på jobb. I det sekundet jeg dyttet dyna av meg fikk jeg en SMS.
Okaj..? En melding så tidlig på morgenen? Hva kunne det være?
Jeg skulle ønske jeg ikke hadde spurt. Det var fra leilighetseieren.

Hei, de planlegger å bytte en rør i bygget i løpet av april - da kommer de til å bryte opp badegulvet, så mulig at badet er ute av drift en dag eller to.
Hadde jeg bare visst at det var alt så hadde det ikke vært noe problem. Jeg vet at de holder på å bytte ut vannrørene. Jeg visste derimot ikke at mine ikke var tatt (badet ser nyoppusset ut), men uansett, en dag eller to er levelig. Hadde det ikke vært for at jeg har hørt andre rykter. Rykter som nevner "5 uker", "nedstøving", "flytte ut i mellomtiden" og "ubeboelig leilighet". Og hvorfor får jeg vite om dette først nå? Er det ikke litt i seneste laget?!

Sukk... jeg krysser fingrene og håper på det beste. Jeg orker virkelig ikke tanken på hvor ille det kan bli.. Though, jeg har tidenes minste bad, så hvem vet.

2 kommentarer:

Anonym 24. mars 2009 kl. 17:27  

Lykke til! Krysser fingrene for deg :)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP