Den er tilbake, den er tilbake!

>> lørdag 7. mars 2009

Freia Appelsinsjokolade er tilbake! Du vet, den som er formet som en appelsin, og som deler seg i appelsinbåter etter at du har slått den hardt i bordet. Den hvor folk i reklamen kranglet om å få tak i den, og hvor den til slutt falt i bakken med et dunk og åpnet seg som en blomst. Den som inntil nå var et vagt barndomsminne. Ja, den! Jeg er i lykkerus! Gudene vet hvor mange år det er siden den var å finne i butikkhyllene, men ventetiden er over! Og nåde Freia om de fjerner den igjen! *ser truende i Freias retning*

Positive ting:
- Appelsinsmak - jeg eeeelsker appelsinsjokolade.
- Kvalmende i for store mengder - ergo man spiser ikke opp hele med en gang og klarer faktisk å spare litt utover kvelden.
- Fine porsjonsbiter - lett å dele med andre, og det ser ikke ut som om du har ofret halve sjokoladen din etter at alle har forsynt seg.

Negative ting:
- Litt dyr, kanskje... - 30 kroner på Meny, muligens billigere andre steder.
- Frykten for at den kan forsvinne igjen.

NAM!

2 kommentarer:

Christine 7. mars 2009 kl. 01:38  

Den kvalmende-tingen forsvinner veldig hvis man spiser den til kaffe (særlig med en god tegneserie til!), så der har vi enda en grunn til at du bør komme over den kaffe er ekkelt-greia di..!

Den er forresten dyrere andre steder så vidt jeg vet, jeg kjøpte den på Freia-butikken forrige uke, og da tror jeg den kostet 35.

Malene 8. mars 2009 kl. 02:25  

Jøss, er faktisk Meny billigst på noe? Skulle du ha sett!

Appelsinsjokolade og kaffe høres jo ut som en god kombinasjon, hadde det bare ikke vært for at kaffesmak får meg til å rynke på nesa. Kanskje hvis man smelter appelsinsjokoladen i kaffen... :P

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP