Hvorfor leiligheten ikke egner seg som leseplass..

>> tirsdag 10. mars 2009

Dette er ting jeg kan gjøre noe med, though. Her er det bare selvdisiplinen som svikter.

  • Internett.
  • TV (og Nintendo Wii).
  • Man kan sette på iTunes.
  • Muligheten til å legge seg i senga.
  • Lese bok.
  • Det er veldig lett å gi opp, for man har ikke brukt mye krefter på å stå opp og sette seg til ved bordet. I motsetning til å måtte kle på seg og gå til lesesalen.
Dette er ting jeg ikke kan noe for, og som er 50 ganger mer irriterende.
  • Borring i betongvegger i naboleiligheter.
  • Snø som raser ned fra taket.
  • Faens paringssjuk fugl som synger som en gærning utenfor vinduet.
  • Naboens musikksmak.

2 kommentarer:

Christine 10. mars 2009 kl. 18:44  

Jeg er ikke så sikker på at ikke den borringen er rett inn i hodet mitt og ikke i veggen i det hele tatt. De har begynt på -09 leilighetene i dag, så vi har det rett inn i soveromsveggen for sikkerhets skyld (og stueveggen forsåvidt, siden det er samme veggen;)

Men det er jo ingenting i forhold til når de skal inn til oss og borre... Sukk.

Malene 11. mars 2009 kl. 00:49  

Ah, fantastisk. Vi skulle valgt en nyoppusset bygård.

Jeg føler med dere! Har jo hatt erfaring med betongborring på nært hold (da Egil hang opp den hylletingen) og det er ikke vakkert. Jeg stiller (den fantastisk store) leiligheten min til disposisjon for tidsfordriv ;)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP