Tilbake i Oslo og potte sjuk..

>> onsdag 30. desember 2009

Overskriften sier vel sitt. Jeg er tilbake i iskalde Oslo - vel, det var riktignok iskaldt i Larvik også - og har i tradisjonens tro klart å bli syk igjen. Det skjer hvert eneste år. Hver jul så lenge jeg kan huske har jeg vært syk. Det har heldigvis variert litt om det var på julaften eller på nyttårsaften at jeg fikk den verste knekken, og i år ser det ut som om det er sistnevnte som står for tur (for andre gang på rad).

Men her skal det kjempes!
Paracet og Ibux, nesespray, Repsils Double Action (eneste som funker), papirlommetørkler og varmen på full guffe; jeg er klar.
Så nå kryper jeg under dyna og ber til høyere makter om at jeg føler meg bedre når jeg våkner i morgen.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP