Koma; et mini-innlegg..

>> tirsdag 1. desember 2009

Jeg vet jeg lovet et innlegg om min NaNoWriMo-opplevelse 2009 i dag, men jeg må nok utsette det til i morgen. Hodet mitt er en eneste stor vattklump. Jeg kunne ikke klart å skrevet et godt språklig avsnitt om det så stod om livet.. Vel, kanskje om det stod om livet, men dere skjønner greia.

Lite søvn (vi snakker 4 timer...), oppe før solen, laaaaaang studiedag med kollokvie i bøtter og spann, lite mat også i grunn, venting på SiOsenteret (forbannade køsystem!), jobb (for andre dag på rad), vonde føtter og rygg, og evig lang busstur hjem hvor det halve veien satt en fyr og sang ekstremt surt.

Jeg kommer sterkere tilbake i morgen.
Vent på meg på den andre siden. Jeg kommer.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP