Dommedag

>> torsdag 17. desember 2009

Nok en gang tester jeg ut dette å stå opp et par timer tidligere enn jeg må på eksamensdagen for å gjøre siste finishen på pugginga. Trøtt som faen (jeg stod opp kvart på seks, etter å ha sovnet rundt halv to), men jeg har enda en time igjen med siste-lita-pugging. Derfor spør jeg meg selv; hvorfor tar jeg meg tid til å blogge nå?

Uansett; snart juleferie! Tjoho! Bare seks timer igjen til jeg kan juble løs (forhåpentligvis, man vet jo aldri hvordan eksamensoppgavene blir), hvorav fire av dem inneholder ekstremt høy hjerneaktivitet, skrivekrampe opp til skuldra, store mengder usunt sukker, Firefly og blekk som spruter.

Kryss fingrene i dag folkens!

Og for de som lurer; visste du at man behandler lakselus med legemidlene cypermetrin, deltametrin, azametifos eller emamektin? (greit, noen er sikkert utgått, men det er hva kompendiet mitt sier).

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP