Roen senker seg

>> lørdag 19. desember 2009

Eller.. ikke akkurat. Faktisk så er det et jobbkjør uten like disse dagene med verkende føtter, rygg og skuldre - i dag strakk jeg til og med en muskel i den høyre skuldra mi da jeg løftet en hel ribbeside. Men jeg skal ikke klage; for jeg har juleferie!

Etter å ha hatt litt tid til å tenke over eksamen innser jeg at jeg tror det gikk ganske så bra. Syv oppgaver, og jeg synes selv at jeg svarte rimelig bra på fem av dem (ekstremt bra på to). Så det står på de to gjenværende. Jeg er ikke sikker. Kanskje har jeg driti meg ut. Kanskje har jeg overbevist sensor om at jeg ikke er et brødhue. Aner ikke. Helt 100% er de nok ikke, men jeg håper de er gode nok til at jeg kan kjempe i toppskiktet. Blir spennende å se resultatet.

Denne gangen satt jeg faktisk tiden ut og brukte de fire timene flittig; jeg hadde skrivekrampe helt opp i nakken! Det var også en litt merkelig eksamen. Den begynte ekstremt bråkete! Alt fra feil antall oppkopierte eksamensoppgaver, manglende bokmåleksemplarer, telefonen til vakten som ringte, til bilalarm. Bilalarmen var faktisk verst. Jeg satt og skulle skrible ned stikkord til en av oppgavene og det eneste jeg klarte å tenke var "bilalarm-bilalarm-bilalarm-bilalarm!!!"
Heldigvis ga den seg etterhvert!

(15 minutter senere)
Og nå forsvant all lysten til å skrive blogginnlegg.. sleeeeten. Tilbake til litt småklaging; jobb i går, jobb i dag, jobb i morgen og jobb i overimorgen. Puh. Også så jækla mange kunder!! Man. Greit, de må få kjøpe julemiddagen sin, men jeg hadde satt stor pris på om de bare kunne ordne alt selv og ikke avbryte meg konstant. Men nå har jeg lært å kutte ribbe på sagen sånn at jeg kan stå bak på kjøttrommet og holde på med det uten å bli plaget av kundene ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP