Shinshu Plains

>> torsdag 3. desember 2009



Okami-elskere vet hva jeg snakker om. Lukk øynene og nyt musikken.


Jeg innser at jeg har glemt å skrive innlegget om Okami som jeg mente å gjøre for snart et år siden da jeg først begynte å spille det (wow, det har vært en lang pause fra Okami må jeg si!), så kanskje jeg skal få fingern ut og skrevet om det snart. Mulig jeg venter til etter jeg har rundet spillet :)
Men til dere der ute som ikke har spilt/spiller Okami; dere vet ikke hva dere går glipp av! 


EDIT;
Når jeg først er i gang... Ryoshima Plains:
 

3 kommentarer:

Christine 4. desember 2009 kl. 00:26  

Sorry, for meg er dette bare spillmusikk. Kjenner musklene stramme seg i armene bare ved lyden - hvor er fienden?!

Malene 4. desember 2009 kl. 11:32  

Haha, neinei, helt feil; dette er jo musikken på slettene etter at du har fjernet ondskapen som ligger der! ;)

Hva med melodien fra Kamiki festivalen? Jeg synes ikke den er spesielt fin å høre på, men der er det jo ingen farer ;)

Christine 4. desember 2009 kl. 15:12  

Nja, det hjelper ikke.. Det er feil modus for min del. Filmmusikk funker for meg, men ikke spillmusikk, uansett hvor flott den måtte være. Hvertfall ikke hittil.

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP