Lokalt strømbrudd del 2

>> mandag 12. januar 2009

Til slutt fikk jeg da kontakt med huseieren, og humøret mitt økte et hakk. Elektriker ble fikset, og han var og kikket på strømuttaket mens jeg var på jobb i dag. Visstnok så var det ikke noe galt med strømuttaket, men med den ene skjøteledningen min. Javel? Hvordan har det seg da at strømmen fortsatt gikk tre ganger etter at jeg hadde dratt ut alt av ledninger? Ikke at jeg gidder å bry hodet mitt med det.. Jeg har strøm igjen, og lys.. det er lampelys i leiligheten! Det er det som teller. Skjøteledningen skal på "hue og ræva" ut i hvertfall.. Så får jeg heller mikse og ordne litt for å få strøm til modemet mitt.

Men dagen i går? Drittdag! Det skal ikke legges skjul på at jeg syntes fryktelig synd på meg selv.. Og selv om jeg vet at alt er i orden igjen nå, så sitter jeg og venter på det sekundet hvor alt skal bli svart igjen. Det må nok gå et par dager før jeg ikke tenker på det lenger.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP