Torsdag 8. oktober klokka 12:45

>> onsdag 7. oktober 2009

..er tidspunktet det braker løs.
Da sitter jeg på bakteriologisk avdeling på Lindern og har nettopp mottat et sett med oppgaver i bakteriologi, virologi og parasittologi, som jeg forhåpentligvis skjønner noe av og som jeg skal bruke en halvtime å fundere på før jeg tar turen inn til eksaminator og sensor.

Det er muntlig eksamen.

Totalt seks personer skal sitte der sammen med meg. Oh joy. Som om ikke jeg var nervøs nok fra før, så skal seks par øyne sitte og vurdere meg mens jeg prøver å huske sykdomsbilde og patogenese for bakterieinfeksjoner, betydningen av ulike virusinfeksjoner i Norge og livssyklus til en eller annen fjern parasitt.

Nervøs?
Oh yes.

7 kommentarer:

Christine 7. oktober 2009 kl. 23:15  

Betyr den siste tweeten din at jeg skal ringe deg halv seks og sjekke at du har stått opp? Passivitet medfører enighet!

Anonym 8. oktober 2009 kl. 08:32  

Jeg har trua på at det går helt fint :)

Malene 8. oktober 2009 kl. 09:09  

Hehe, jeg stod faktisk opp klokka syv. Framskynda det hele litt da jeg ikke fikk sove før nærmere halv ett (nervevrak).

Jeg kunne fint trengt å ha litt tro på meg selv akkurat nå.
Er så nervøs at jeg tror jeg spyr snart!!

Malene 9. oktober 2009 kl. 23:49  

Blogginnlegg kommer i morgen :P

Neida (eller jo, det gjør det), det gikk helt greit. Ikke superbra, men ikke superdårlig heller. Litt uheldig med enkelte oppgaver, men mer om det i innlegget i morgen ;)

Malene 12. oktober 2009 kl. 12:37  

Hehe.. pluss et par dager kanskje? La "jeg er ferdig og overlevde" synke litt inn:P
Tenkte jeg skulle skrive det nå ;)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP