Den store flink-dagen

>> søndag 25. oktober 2009

Skal si det har vært tørt på bloggfronten en tid nå, men sånn er det når "farmakologi og toksikologi"-blokka på NVH forlanger å se trynene våre kvart over åtte på morgenen. Hver dag. Eller så godt som hver dag - har da noen lesedager innimellom. Kort og godt; jeg er ikke noe A-menneske. Jeg er så B-menneske som det går an å være, og hjernen er som regel bomull etter endte forelesninger. Da er det ikke enkelt å komme opp med noe fornuftig å blogge om.

Derfor blir dette i grunn et ganske random innlegg.
Siden jeg har fått en time ekstra i dag (love!) skal jeg være flink.
Jeg skal skrive notater til det vi har gått gjennom sålangt i blokka. Jeg skal ta oppvasken (hvis jeg vil ha noe å ha maten min på..). Jeg burde vaske badet, men det er ikke noen krise. Jeg skal støvsuge, noe jeg er nødt til før hybelkaninene tar over hjemmet mitt. Jeg skal rydde.
Kanskje ikke i den rekkefølgen, men jeg skal være flink.

Eller så kan jeg bare la være å kle på meg, sitte under dyna og se på TV hele dagen.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP