Så sant, så sant..

>> mandag 21. september 2009

Denne Nemi-stripa illustrerer nettopp hvordan forholdet mellom meg og disse ufyselige stankelbeina er. Jeg hater dem. De er ukontrollerte, vimsete, altfor edderkopplignende med de lange beina sine, også lager de ekle, ekle skurre/svirre-lyder når de flyr oppunder taket. Grøss!
Av en eller annen grunn har jeg bare hatt en av disse i leiligheten den tida jeg har bodd her (den fikk et ublidt møte med Radar'n). Ikke at jeg klager. Tvert i mot!

Igjen skjønner jeg ikke en pøkk av hvorfor jeg ikke får lagt ut bildet i større format. Jeg har prøvd alt! Men den forblir liten. Møkk. Så.. bilde-->klikkah!

Litt bloggtørke for tiden. Det nærmer seg eksamen, så noen "hyl, det er eksamen snart"-innlegg kommer nok tidsnok. Men sånn ellers har jeg ikke kjempemye nytt å meddele. Annet enn at jeg forbanner alt som har "innlevering" i navnet sitt.

4 kommentarer:

Eivind M. 22. september 2009 kl. 09:40  

Du får lage deg en blogg på brafolk.org veitu, så kan du legge inn store bilder. Enkelt verktøy for import fra Blogger er det også der.. ;)

Malene 22. september 2009 kl. 14:45  

Vel, ja, kanskje ;)
Men det er liksom bare Nemi-stripene jeg har/har hatt problemer med. Alle andre bilder kan jeg legge ut i hvilken som helst størrelse. Og det er jo ikke sånn at jeg linker fra Dagbladet heller, for jeg har tatt "print screen" av bildet.. underlig..

Helga 23. september 2009 kl. 15:15  

Men det er enkelt å skjønne at man må klikke på stripa for å se den større altså. Selv synes jeg synd på disse skapningene som svært ofte er ofre for onde barn som plukker av dem bena.

Malene 3. oktober 2009 kl. 13:54  

Enig, og selv kan jeg skryte på meg at jeg aldri har plukket av beina på verken langbein eller edderkopper - mest fordi jeg ikke tør å ta i dem (herregud, jeg klarer såvidt å plukke dem opp med dopapir).
Men uansett; ren samvittighet! ;)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP