Mikrobølgeovnen må dø

>> fredag 31. juli 2009

Ikke min altså. For..vel..jeg har ikke noen. Ferskvarens mikrobølgeovn - den.
Jeg forstuet lillefingeren min på jobb i dag. Greit, den fingern er litt skrøpelig fra før av etter at noen på kull 04 (?) sparket til den (bommet på fotballen med andre ord..og ja, jeg var keeper) da vi hadde "ChampiVet League" på skolen for halvannet år siden.
Uansett! Hvordan jeg klarte det er et under selv for meg. Kan ha hatt noe å gjøre med at jeg bommet da jeg skulle ta tak i mikrodøren for å lukke den igjen. Noe sa i allefall knepp-knepp-knepp; ett for hvert ledd, men det er det innerste leddet som er vondest, og selvfølgelig det eneste av de tre som det ikke går an å støtte opp med teip. Au!

Jeg skal ha cred for selvbeherskelsen. Ikke et eneste banneord kom ut av munnen min - da hadde vel den gamle damen jeg ekspederte falt om.

Nå stikker jeg bort på Ica og kjøper meg den største sjokoladeplaten jeg finner, før jeg setter meg til med "Deathly Hallows" :)

1 kommentarer:

Christine 3. august 2009 kl. 00:43  

Deathly Hallows - yay!

Skal kikke stygt på microen neste gang jeg er innom.

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP