Pussig - samt gleden av å gå amok i handleland..

>> søndag 26. juli 2009

Kjapt innpå her nå for å fortelle om noe merkverdig (etter min mening).
Skriver man fort på tastaturet skjer det svært ofte feilstavelser. Spesielt er dette irriterende når man skal skrive inn nettadresser fordi det tar noen ekstra sekunder (ja, jeg vet, drittlenge å vente..) å laste en side som ikke finnes.

Så.

Når jeg nå skulle ta meg en liten tur innom finn.no oppdaget jeg i siste nanosekund at jeg hadde tastet inn "finn,ni".

Men.

Jeg kommer allikevel inn på finn.no! Noen har tydeligvis tatt noen forhåndsregler overfor mennesker, som megselv, som har det for uvane og ikke få med seg alle fingrene i slengen eller rett og slett bommer på tastene.

Intet nytt melde fra denne kanten med andre ord - viser heller til Christines blogginnlegg om HBP-premieren fordi den er en perfekt oppsummering på kvelden :) Men jeg kan jo si at til tross for det sinna uværet som dukket opp (og vi alle så ut som drukna katter da regnponchoen ikke ville holde seg på plass) så var det en kveld jeg kommer til å leve lenge på!

Å, jo! Også gikk jeg - og forsåvidt Christine også - bananas på Warner Bros. sin Harry Potter Shop da det viste seg å være et fantastisk tilbud med 20% avslag på samtlige varer for oss muggles. Noe som førte til at noen særdeles flotte "collectibles" havnet under den magiske tollgrensen på 200 kroner. Skjønt, det ble litt i porto (siden det skal sendes fra USA), men det er verdt det. Og det ble faktisk ikke så ille pengemessig sett uansett. Selv med vare og porto var det fremdeles billigere enn å kjøpe det her til lands. Så nå har jeg noen uker foran meg hvor jeg kan glede meg som en liten unge til; Hermiones Wand i en Ollivander's boks, Marauder's Map-pute, Gryffindor Wall Scroll, Gringotts-mynter, og fire vakre bokmerker i Gryffindor, Ravenclaw, Slytherin og Hufflepuff-dekor.

4 kommentarer:

Christine 3. august 2009 kl. 00:44  

Og ingenting i posten ennå... Surmule.

Malene 3. august 2009 kl. 01:49  

Snart. Snaaart.
Forhåpentligvis.

Christine 4. august 2009 kl. 00:04  

Ingenting i dag heller.. Fått noe du?

Malene 4. august 2009 kl. 00:20  

Ikke en dritt.. sjekket til og med to ganger! Skuffa..og utålmodig!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP