Jeg lever..

>> fredag 29. mai 2009

Lite blogging om dagen gitt..! Men jeg lever. Jeg burde skylde på eksamensstress, men jeg er ikke så stressa at det plager meg. Ja, den nærmer seg, men allikevel. To timer lang, multiple choice. Hvor ille kan det være?! Skjønt, det er masse bakterier, virus og parasitter som skal pugges. Hvordan de ser ut, hva de forårsaker, forekomst, alvorlighet, osv. Men.. pugging kan ikke gjøres nå. Pugging må gjøres et par dager før eksamen. Så, så lenge jeg har alt klart til mandag 8. juni (eksamenen er den 11.) burde jeg ikke få panikk.

Foruten det driver jeg støtt og stadig og snur døgnet opp ned - og holder på å dø de dagene jeg må opp og på forelesning. En dag/natt gikk det så langt som til fem på morgenen før jeg la meg. Jepp, 05.00.. med dagslys ute og det hele. Lovpriste de lystette gardinene mine da! Men det var verdt det. Grey's Anatomy er veldig avhengighetsskapende.

Også har jeg kjøpt den komplette samlingen av "The Far Side". Konge! Veier minst 20 kg (okaj, 10 kg, jeg veide den.. men fortsatt tung!), og må kun leses på senga. Men igjen, konge! Jeg ler meg skakk av de fleste rutene. Ekstra gøy er det med de som får meg til å falle ut av sofaen.

Man skjønner kanskje hvorfor pensum ikke står høyest på lista akkurat nå. Får bare motivere meg; infeksjonslære er gøy! Gøy, sier jeg! Hmmph..

2 kommentarer:

Helga 31. mai 2009 kl. 11:21  

Lykke til på eksamener og sånt. Belønn deg selv med noe godt mens du leser/etter du har vært flink å lese, så går det nok fint :)

Malene 5. juni 2009 kl. 23:17  

Takktakk! :)
Lite med belønninger akkurat nå, men gjett om det blir belønningsskred når eksamen er over! :D

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP