SiO

>> tirsdag 14. april 2009

Jeg sniker meg på et av flere (!) usikrede nett her jeg sitter i hybelen min på Bjølsen Studentby - hybelen som er stappet med søplesekker, nakne bokhyller, og pappesker som selvfølgelig dekker til varmeovnen min og gardinene (ergo; det er kaldt her, og jeg får ikke trukket for gardinene når jeg skal sove) - i håp om at det holder seg stabilt inntil jeg er ferdig med å skrive. Forhåpentligvis får jeg kjøpt riktig internettkabel i morgen, så da kommer kommer et mer ordentlig innlegg fra meg så fort internett har lyst til å samarbeide. Dette er bare en smakebit for å si det sånn.

SiO = fullstendig talentløst! Vi snakker...jeg vet ikke hva...komplett lobotomerte gjøkhuer..! Da grunnleggerne av studentboligsystemet satt seg ned rundt et bord for å skrive regler og ordninger tror jeg de hadde fått i seg litt av hvert, og var steine hele gjengen. Eller så gjorde de det til en konkurranse å komme opp med den mest absurde regelen(e) menneskeheten noensinne har sett. Faen til idioter skal du lete lenge etter! Jeg er sinna, jeg er skuffa, jeg er lei meg, og jeg er utrolig misfornøyd med SiO akkurat nå (ja, selv om jeg har fått hybel når jeg trengte det mest).

Stay tuned for more..!
Gled dere.

2 kommentarer:

Christine 15. april 2009 kl. 21:42  

De er ganske fantastiske.. Men det må jo være en alvorlig feil der et sted. Det KAN jo ikke være meningen, eller gjennomtenkt, aller noe som helst!

Malene 15. april 2009 kl. 23:53  

Nei, og hvis det er det skulle jeg likt å ha visst det! Jeg synes jeg fortjener en forklaring - en grundig en. En kan jo ikke gjøre annet enn å riste på hodet av det..
SiO-folka burde ikke føle seg altfor trygge; plutselig møter de på meg i en mørk bakgate..! :P

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP